Šī mājas lapa izmanto sīkdatnes. Turpinot pārlūkot mūsu vietni, Jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

 


SIA Berner Latvia

Bieķensalas iela 21
LV-1004 Rīga
Latvija


Kāpiet uz velosipēda!

Kaut kas jums radīja vēlēšanos sākt braukt ar velosipēdu – varbūt redzētais profesionālā velobrauciena aizraujošais finiša sprints vai dubļos notraipītā velokrosa dalībnieka smaidošā seja. Lai kas tas būtu, jūs izdarījāt labu izvēli. Riteņbraukšana ir lielisks līdzeklis fiziskās kondīcijas uzlabošanai, taču var mazāk noslogot muguru un citas locītavas, un, ja vēlaties, tas var pat būt rimts ģimenes pasākums.

Brauciet uz darbu vai savam priekam

Mūsdienās lielākajā daļā pilsētu ir ierīkoti veloceliņi – daži paredzēti atpūtai, ar dažiem varat nokļūt darbā. Braukšanu uz darbu ar velosipēdu izvēlas tie, kuriem ir paveicies ar dzīvesvietu un darbavietu – parasti pēc atbraukšanas ir nepieciešama duša un pārģērbšanās. Ja tādas iespējas ir, ikdienas brauciens var kļūt par īstu oāzi jūsu ikdienā, ļaujot ierasties darbā mundrākiem, mazāk sasprindzinātiem un gataviem strādāt.

Aizvien lielāku popularitāti gūst grūtāki braucieni ar velosipēdu brīvā dabā – kalnu, zemes ceļu vai velokrosa trasēs. Daži no tiem ir paredzēti profesionāliem velobraucējiem, taču bieži tie ir pieejami arī parastiem cienītājiem.

Ja esat riteņbraukšanas iesācējs, izmantojiet šos padomus, lai jūsu riteņbraukšanas piedzīvojuma sākums radītu vēlēšanos turpināt

1. Nospraudiet sev mērķi

Tam nav jābūt tālam – var caur parku, pa kvartālu, gar kanālu vai pāri tiltam. Ir pieejami apaļi velotreki un bezceļu maršruti. Nepārpūlieties sākumā. Ir labi nokļūt galamērķī ar apziņu, ka varējāt paveikt vairāk!

2. Pārbaudiet savu velosipēdu

Varbūt tas kādu laiku nostāvējis šķūnī vai varbūt paņemts nomā nedēļas nogalei. Pirms braukšanas veltiet dažas minūtes, lai pārliecinātos, ka riepas ir piepumpētas, bremzes un pārnesumi neķeras, neviena detaļa nav salūzusi un nav nekādu risku, kas jānovērš pirms starta.

3. Degvielas uzpilde

Degviela nav nepieciešama velosipēdam, tā ir nepieciešama jums pašiem. Ar ogļhidrātiem bagāta viegla maltīte 2-3 stundas pirms došanās ceļā jums nodrošinās maksimāli efektīvam braucienam nepieciešamo enerģiju.

"Sports man ir vislabākais atslēgšanās un prāta atpūtināšanas veids. Manuprāt, svaigs gaiss un daba ietekmē visu jūsu pašsajūtu – noskaņojumu, enerģiju, motivāciju, lēmumus."

4. Brauciet kopā ar draugu

Gluži kā visas fiziskās aktivitātes, riteņbraukšana sagādā vislielāko prieku, kad ar šo prieku var dalīties. Nedēļas nogales izbraucieni ar ģimeni pa gludiem pilsētas ceļiem var būt tikpat baudāmi kā braukšana pa mežu, ja braucat ar kādu līdzās (vai ar kādu, kurš cenšas jums tikt līdzi!)

5. Iesildieties un atsildieties

Gluži kā jebkāda fiziskā slodze, braukšana ar velosipēdu ir jāuzsāk lēnām. Profesionāli riteņbraucēji pirms starta izstaipīsies un izpildīs dažus vingrinājumus, bet jūs varat vienkārši sākt braukt lēnām, lai muskuļi pierod pie slodzes. Varat pāriet pie sprintiem – iesākumā īslaicīgiem – un, tuvojoties galamērķim, palēniniet gaitu, ļaujot muskuļiem sākt atkal atslābt.

Stimulējošs svaigums, ko sniedz maigs, caurspīdīgs dušas gēls
Sildoša muskuļu masāža ar arnikas ekstraktu

Vairāk interesējošu rakstu

Fiziskas aktivitātes dod labumu – par to nav nekādu šaubu.

Lai kā jūs justos, sākot fiziskas aktivitātes, jūsu vaigos atkal ieplūst sārtums, un sajūtat, ka dzīve tomēr ir ļoti laba.

Došanās pārgājienā jūs padara laimīgākus

Elpojiet, koncentrējieties, rezultāts!

Iespējams, tas ir visvienkāršākais fizisko aktivitāšu veids – dodieties ārā un skrieniet. Sāciet ar lēnu skriešanu un pakāpeniski sasniedziet stāvokli, ko lietpratēji sauc par "skrējēja eiforiju"! 6 padomi, kā gūt vēl lielāku baudījumu no skriešanas.

Mīliet skriešanu

Pirms fiziskām aktivitātēm - sagatavojiet muskuļus

Sporta masāža nav paredzēta tikai augstākās klases profesionāliem sportistiem. Dažas idejas, kā jums palīdzēt labi sadzīvot ar saviem muskuļiem.

Parādiet muskuļiem mīlestību